Ղեկավարվելով <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 18-րդ հոդվածի 1-ին մասի 42-րդ կետի և <<Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 33-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետի, 34-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով
Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի ավագանին որոշում է
Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի 2018 թվականի հունվարի 26-ի <<Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի կամավոր խնդիրները, դրանց լուծմանն ուղղված սեփական լիազորությունները և դրանց իրականացման կարգը սահմանելու մասին>> թիվ 5-Ն որոշման հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:
ՀԱՎԵԼՎԱԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ
ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ
2020 ԹՎԱԿԱՆԻ 24–Ի N 9 ՈՐՈՇՄԱՆ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՇԻՐԱԿԻՄԱՐԶԻԱՆԻՀԱՄԱՅՆՔԻԿԱՄԱՎՈՐԽՆԴԻՐՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑԼՈՒԾՄԱՆՆՈՒՂՂՎԱԾՍԵՓԱԿԱՆԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎԴՐԱՆՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
1. Սույնկարգով կարգավորվումենՀայաստանիՀանրապետությանՇիրակի մարզի Անի համայնքի (այսուհետև` համայնքի) կամավոր խնդիրների ևդրանց լուծման նպատակով համայնքի տեղականինքնակառավարման մարմինների սեփական լիազորություններիևիրականացմանհետկապվածհարաբերությունները:
2. Համայնքիկամավոր խնդիրներն են՝
1) համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչությանսոցիալականօգնությանտրամադրման կազմակերպումը.
2) պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձի մասնակի հատկացումը.
3) համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեության աջակցումը.
4)զոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքներիսոցիալականպայմաններիբարելավման աջակցումը.
6)միջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:
3. Համայնքիկամավոր խնդիրների լուծմաննպատակովհամայնքիտեղականինքնակառավարմանմարմիններըիրականացնում են հետևյալ սեփականլիազորությունները՝
1)միջոցներ են ձեռնարկումզոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանուղղությամբ.
2)աջակցությունենցուցաբերում միայն պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձիվճարմանկազմակերպմանը.
3) նպաստում են համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեությանկազմակերպմանը.
4)տեղականինքնակառավարմանարդյունավետությունըբարձրացնելունպատակովկամհանրայինշահերիցելնելովմիջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:
4. Համայնքի կամավոր խնդիրների և դրանց լուծման համար սեփական լիազորություններիիրականացմանհամար համայնքի բյուջեով նախատեսվածֆինանսականմիջոցներըչենկարողգերազանցել համայնքիընթացիկ տարվա բյուջեովնախատեսվածսեփական եկամուտների 2%-ը:
5. Կամավորխնդիրների լուծման համար ֆինանսականմիջոցներիհատկացումըիրականացնումէհամայնքիղեկավարը՝համայնքիբյուջեովնախատեսվածհատկացումներինհամապատասխան և միայնդրանցհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցներիհատկացմանչափերիմասինավագանու որոշումների և (կամ) համաձայնության առկայությանդեպքերում:
6.Այնդեպքում, երբհամայնքիղեկավարիկողմից կամավոր խնդիրների լուծմանհամարչիպահանջվումֆինանսական և գույքային միջոցներիհատկացում՝ համայնքիղեկավարըդրանքիրականացնումէինքնուրույնևսեփականպատասխանատվությամբ:
7. Կամավոր խնդիրների լուծմանիրականացմանառաջարկությունկարողեննախաձեռնել համայնքիղեկավարը, համայնքիավագանուանդամները, բնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտներ:
8. Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում էհամայնքիղեկավարըկամհամայնքիավագանուանդամը, նախաձեռնողըհամայնքիավագանուքննարկմաննէներկայացնումխնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալառաջարկությունը` նշելովդրա նպատակը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
9.Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում ենբնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտները, ապա վերջիններիս կողմից լիազորված ներկայացուցիչը (այսուհետ՝ նախաձեռնող) համայնքիղեկավարինէներկայացնումկամավոր խնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալդիմում` նշելովդրա նպատակը և անհրաժեշտությանհիմնավորումը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
10. Համայնքիղեկավարըդիմումըևսույնկարգի 9-րդկետումնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերնստանալուցհետո`
1) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամաձայնվելուդեպքում` մեկամսյաժամկետումճշտումէդրանցարժանահավատությունը, հաշվարկումկամավոր խնդրիիրականացմանհամար գումարիմեծությունըևիրկարծիքը, ինչպեսնաևկամավոր խնդրիիրականացման վերաբերյալնախաձեռնողի ներկայացրածփաստաթղթերըևավագանուորոշմաննախագիծըներկայացնումէհամայնքիավագանուքննարկմանը և այդ մասին տեղեկացնում է նախաձեռնողին.
2) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելուդեպքումնախաձեռնողին` գրավորտեղեկացնումէայդմասին՝նշելովչհամաձայնելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
11. Եթեկամավոր խնդրի լուծման իրականացմաննախաձեռնողը սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերըներկայացնելուցհետոմեկամսյաժամկետումհամայնքիղեկավարիցչիստանումկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելումասինգրավորպատասխանկամիրփաստաթղթերըհամայնքիավագանունուղարկելուվերաբերյալգրությունկամեթենախաձեռնողըհամաձայնչէկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելումասինհիմնավորումներին, ապա 20-օրյաժամկետումհամայնքիղեկավարիններկայացվածդիմումիկրկնօրինակը` սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերիհետմիասին, իսկկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելուվերաբերյալգրավորպատասխանիառկայությանդեպքում` այդպատասխանիվերաբերյալիրառարկությունները կարող է ավագանունուղղվածդիմումըներկայացնել համայնքապետարանի աշխատակազմ, որը պարտադիր քննարկվումէավագանուառաջիկանիստում:
12. Համայնքիավագանինսույնկարգովնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերըստանալուց, ինչպեսնաևիրնախաձեռնությամբկամավոր խնդրիլուծմանհարցը քննարկում է միայն սույն կարգի 13-րդ կետում նշված սոցիալականօգնությանտրամադրմանհանձնաժողովիեզրակացությանդեպքումևքննարկելուցհետոընդունումէորոշումկամավոր խնդրիլուծմանիրականացմանհամաձայնությունտալուկամ մերժելուվերաբերյալ:
Համայնքիավագանուորոշմանմեջնշվումեն` կամավոր խնդրիիրականացմանհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումը, իսկկամավոր խնդրիլուծմանիրականացումըմերժելուդեպքումմերժելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
13.Համայնքի ավագանին զոհված զինծառայողների, զինծառայողներիընտանիքներիսոցիալականպաշտպանվածությանբարելավման, պատերազմիվետերաններիսոցիալականխնդիրներիլուծման, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանվերաբերյալդիմումներըքննարկելունպատակով՝ իրորոշմամբ,հասարակականհիմունքներով,կազմումէմշտականգործողհանձնաժողով, որիկազմումընդգրկվումեն՝համայնքի ավագանուանդամներ, հասարակականկազմակերպություններիևմիավորումներիներկայացուցիչներ, աշխատակազմիևհամայնքայինկազմակերպություններիմասնագետներ, ինչպեսնաևհամայնքիբնակիչներևայլշահագրգիռանձինք, եթենրանքայդմասիննախապեստվելենիրենցհամաձայնությունը:
14.Համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչիհուղարկավորությանկազմակերպմանև խիստ անհրաժեշտության դեպքում օգնությանտրամադրման համար համայնքի ղեկավարը կարող է իր որոշմամբ նրա ընտանիքին հատկացնել մինչև մեկ հարյուր հազար դրամի սոցիալական օգնությունևայդմասինհաղորդումէներկայացնումավագանուառաջիկանիստում, որըավագանուկողմիցընդունվումէորպեսիգիտություն:
15. Համայնքիայլկամավորխնդիրների լուծման իրականացմանհամարհամայնքի ավագանին կարողէկազմելմշտականկամժամանակավորհանձնաժողովներ:
16.Սոցիալականօգնությանտրամադրմանվերաբերյալդիմումները մշտականգործողհանձնաժողովիկողմից քննարկելուց հետո, տալիս է կամավորխնդրիլուծմանիրականացման համար եզրակացություն, նշելովանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիհատկացմանչափըևանհրաժեշտությունը:
17. Սոցիալականօգնությանտրամադրման վերաբերյալ կամավորխնդիրներիլուծմանչափորոշիչներնեն՝
1)համայնքի բնակիչ հանդիսանալը.
2) սոցիալապեսանապահովընտանիքհանդիսանալուվերաբերյալ սոցիալականօգնությանտրամադրմանմշտականգործողհանձնաժողովիդրականեզրակացությունը.
3) համայնքի բնակիչ հանդիսանալը. սոցիալապեսանապահովընտանիքիկողմիցհամայնքիբյուջեինկատմամբհարկայինպարտականություններիբարեխիղճկատարումըևսոցիալականօգնությանտրամադրմանդիմումիներկայացմանժամանակ տեղական հարկերի, տուրքերի, վարձավճարների պարտք չունենալը.
4) համայնքիղեկավարի, ավագանու անդամի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցհետհամատեղտնտեսությունչվարելը:
18. Սոցիալապես անապահովընտանիքներինհատկացվողմեկանգամյասոցիալականօգնությանառավելագույնչափըսահմանվումէհիսունհազարդրամ: Նույնընտանիքինտարվաընթացքումսոցիալականօգնությանկարողէհատկացվելառավելագույնը 2 անգամ, որիչափըչիկարողգերազանցել սոցիալականօգնությանառավելագույնչափի 1,5 պատիկիչափը: Արգելվումէսոցիալականօգնությանհատկացումըհամայնքիղեկավարի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցևնրանց ընտանիքիանդամներին:
19. Տարերային աղետների, դժբախտ դեպքերի կամ այլ պատճառներով ծանր կացության մեջ հայտնված ընտանիքներին վճարվող օգնության չափը սահմանել առավելագույնը մինչև հինգ հարյուր հազար դրամ:
20.Համայնքիավագանուկողմիցսույնկարգովչկարգավորվածկամավորխնդիրների լուծումների իրականացումը սահմանվում եմ միայնավագանուորոշմամբ: