Այսօր: Ուրբաթ, 29 Մարտի 2024թ.
Անիի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 96
ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔ
Ավագանու որոշման նախագծեր N 9
 
Դիտել Ավագանու որոշումները

Զեկ. ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

ՆԱԽԱԳԻԾ
Անի ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

2020 թվականի N_
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2018 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 26-Ի N 5-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Ղեկավարվելով <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 18-րդ հոդվածի 1-ին մասի 42-րդ կետի և <<Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 33-րդ  հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետի, 34-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով

Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի ավագանին որոշում է

    Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի  2018 թվականի  հունվարի 26-ի  <<Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի կամավոր խնդիրները, դրանց լուծմանն ուղղված սեփական լիազորությունները և դրանց իրականացման կարգը սահմանելու մասին>> թիվ 5-Ն որոշման   հավելվածը   շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ

 ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ

 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ 24–Ի  N 9 ՈՐՈՇՄԱՆ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՇԻՐԱԿԻՄԱՐԶԻԱՆԻՀԱՄԱՅՆՔԻԿԱՄԱՎՈՐԽՆԴԻՐՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑԼՈՒԾՄԱՆՆՈՒՂՂՎԱԾՍԵՓԱԿԱՆԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  ԵՎԴՐԱՆՑ  ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ  ԿԱՐԳԸ

 

1. Սույնկարգով կարգավորվումենՀայաստանիՀանրապետությանՇիրակի մարզի Անի համայնքի (այսուհետև` համայնքի) կամավոր խնդիրների ևդրանց լուծման նպատակով համայնքի տեղականինքնակառավարման մարմինների սեփական լիազորություններիևիրականացմանհետկապվածհարաբերությունները:

2. Համայնքիկամավոր խնդիրներն են՝

1) համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչությանսոցիալականօգնությանտրամադրման  կազմակերպումը.

2) պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես  անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձի մասնակի հատկացումը.

3)   համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեության աջակցումը.

4)զոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքներիսոցիալականպայմաններիբարելավման աջակցումը.

6)միջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:

3. Համայնքիկամավոր խնդիրների լուծմաննպատակովհամայնքիտեղականինքնակառավարմանմարմիններըիրականացնում են հետևյալ սեփականլիազորությունները՝

1)միջոցներ են ձեռնարկումզոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանուղղությամբ.

2)աջակցությունենցուցաբերում միայն պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես  անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձիվճարմանկազմակերպմանը.

3) նպաստում են համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեությանկազմակերպմանը.

4)տեղականինքնակառավարմանարդյունավետությունըբարձրացնելունպատակովկամհանրայինշահերիցելնելովմիջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:

4. Համայնքի կամավոր խնդիրների և դրանց լուծման համար սեփական լիազորություններիիրականացմանհամար համայնքի բյուջեով նախատեսվածֆինանսականմիջոցներըչենկարողգերազանցել համայնքիընթացիկ  տարվա  բյուջեովնախատեսվածսեփական եկամուտների 2%-ը:

5. Կամավորխնդիրների լուծման համար ֆինանսականմիջոցներիհատկացումըիրականացնումէհամայնքիղեկավարը՝համայնքիբյուջեովնախատեսվածհատկացումներինհամապատասխան  և  միայնդրանցհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցներիհատկացմանչափերիմասինավագանու  որոշումների և (կամ) համաձայնության առկայությանդեպքերում:

6.Այնդեպքում, երբհամայնքիղեկավարիկողմից  կամավոր խնդիրների լուծմանհամարչիպահանջվումֆինանսական և գույքային միջոցներիհատկացում՝  համայնքիղեկավարըդրանքիրականացնումէինքնուրույնևսեփականպատասխանատվությամբ:

7. Կամավոր խնդիրների լուծմանիրականացմանառաջարկությունկարողեննախաձեռնել համայնքիղեկավարը, համայնքիավագանուանդամները, բնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտներ:

8. Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում   էհամայնքիղեկավարըկամհամայնքիավագանուանդամը, նախաձեռնողըհամայնքիավագանուքննարկմաննէներկայացնումխնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալառաջարկությունը` նշելովդրա նպատակը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:

9.Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում   ենբնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտները, ապա վերջիններիս կողմից լիազորված ներկայացուցիչը (այսուհետ՝ նախաձեռնող) համայնքիղեկավարինէներկայացնումկամավոր խնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալդիմում` նշելովդրա նպատակը և անհրաժեշտությանհիմնավորումը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:

10. Համայնքիղեկավարըդիմումըևսույնկարգի 9-րդկետումնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերնստանալուցհետո`

1) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամաձայնվելուդեպքում` մեկամսյաժամկետումճշտումէդրանցարժանահավատությունը, հաշվարկումկամավոր խնդրիիրականացմանհամար գումարիմեծությունըևիրկարծիքը, ինչպեսնաևկամավոր խնդրիիրականացման վերաբերյալնախաձեռնողի  ներկայացրածփաստաթղթերըևավագանուորոշմաննախագիծըներկայացնումէհամայնքիավագանուքննարկմանը և այդ մասին տեղեկացնում է նախաձեռնողին.

2) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելուդեպքումնախաձեռնողին` գրավորտեղեկացնումէայդմասին՝նշելովչհամաձայնելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:

11. Եթեկամավոր խնդրի լուծման իրականացմաննախաձեռնողը սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերըներկայացնելուցհետոմեկամսյաժամկետումհամայնքիղեկավարիցչիստանումկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելումասինգրավորպատասխանկամիրփաստաթղթերըհամայնքիավագանունուղարկելուվերաբերյալգրությունկամեթենախաձեռնողըհամաձայնչէկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելումասինհիմնավորումներին, ապա 20-օրյաժամկետումհամայնքիղեկավարիններկայացվածդիմումիկրկնօրինակը` սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերիհետմիասին, իսկկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելուվերաբերյալգրավորպատասխանիառկայությանդեպքում` այդպատասխանիվերաբերյալիրառարկությունները կարող է ավագանունուղղվածդիմումըներկայացնել համայնքապետարանի աշխատակազմ, որը պարտադիր քննարկվումէավագանուառաջիկանիստում:

12. Համայնքիավագանինսույնկարգովնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերըստանալուց, ինչպեսնաևիրնախաձեռնությամբկամավոր խնդրիլուծմանհարցը քննարկում է միայն սույն կարգի 13-րդ կետում նշված սոցիալականօգնությանտրամադրմանհանձնաժողովիեզրակացությանդեպքումևքննարկելուցհետոընդունումէորոշումկամավոր խնդրիլուծմանիրականացմանհամաձայնությունտալուկամ  մերժելուվերաբերյալ:

Համայնքիավագանուորոշմանմեջնշվումեն` կամավոր խնդրիիրականացմանհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումը, իսկկամավոր խնդրիլուծմանիրականացումըմերժելուդեպքումմերժելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:

13.Համայնքի ավագանին զոհված զինծառայողների, զինծառայողներիընտանիքներիսոցիալականպաշտպանվածությանբարելավման, պատերազմիվետերաններիսոցիալականխնդիրներիլուծման, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանվերաբերյալդիմումներըքննարկելունպատակով՝  իրորոշմամբ,հասարակականհիմունքներով,կազմումէմշտականգործողհանձնաժողով, որիկազմումընդգրկվումեն՝համայնքի ավագանուանդամներ, հասարակականկազմակերպություններիևմիավորումներիներկայացուցիչներ, աշխատակազմիևհամայնքայինկազմակերպություններիմասնագետներ, ինչպեսնաևհամայնքիբնակիչներևայլշահագրգիռանձինք, եթենրանքայդմասիննախապեստվելենիրենցհամաձայնությունը:

14.Համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչիհուղարկավորությանկազմակերպմանև խիստ անհրաժեշտության դեպքում օգնությանտրամադրման համար համայնքի ղեկավարը կարող է իր որոշմամբ նրա ընտանիքին հատկացնել մինչև մեկ հարյուր  հազար դրամի սոցիալական  օգնությունևայդմասինհաղորդումէներկայացնումավագանուառաջիկանիստում, որըավագանուկողմիցընդունվումէորպեսիգիտություն: 

15. Համայնքիայլկամավորխնդիրների լուծման իրականացմանհամարհամայնքի ավագանին կարողէկազմելմշտականկամժամանակավորհանձնաժողովներ:

16.Սոցիալականօգնությանտրամադրմանվերաբերյալդիմումները  մշտականգործողհանձնաժողովիկողմից քննարկելուց հետո, տալիս է կամավորխնդրիլուծմանիրականացման համար եզրակացություն, նշելովանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիհատկացմանչափըևանհրաժեշտությունը:

17. Սոցիալականօգնությանտրամադրման վերաբերյալ կամավորխնդիրներիլուծմանչափորոշիչներնեն՝

1)համայնքի բնակիչ հանդիսանալը.

2) սոցիալապեսանապահովընտանիքհանդիսանալուվերաբերյալ սոցիալականօգնությանտրամադրմանմշտականգործողհանձնաժողովիդրականեզրակացությունը. 

3) համայնքի բնակիչ հանդիսանալը. սոցիալապեսանապահովընտանիքիկողմիցհամայնքիբյուջեինկատմամբհարկայինպարտականություններիբարեխիղճկատարումըևսոցիալականօգնությանտրամադրմանդիմումիներկայացմանժամանակ տեղական հարկերի, տուրքերի, վարձավճարների պարտք չունենալը.

4) համայնքիղեկավարի, ավագանու անդամի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցհետհամատեղտնտեսությունչվարելը:

18. Սոցիալապես  անապահովընտանիքներինհատկացվողմեկանգամյասոցիալականօգնությանառավելագույնչափըսահմանվումէհիսունհազարդրամ: Նույնընտանիքինտարվաընթացքումսոցիալականօգնությանկարողէհատկացվելառավելագույնը 2 անգամ, որիչափըչիկարողգերազանցել  սոցիալականօգնությանառավելագույնչափի 1,5 պատիկիչափը: Արգելվումէսոցիալականօգնությանհատկացումըհամայնքիղեկավարի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցևնրանց  ընտանիքիանդամներին:

19. Տարերային աղետների, դժբախտ դեպքերի կամ այլ պատճառներով ծանր կացության մեջ հայտնված ընտանիքներին վճարվող օգնության չափը սահմանել առավելագույնը մինչև հինգ հարյուր  հազար դրամ:

20.Համայնքիավագանուկողմիցսույնկարգովչկարգավորվածկամավորխնդիրների լուծումների  իրականացումը սահմանվում եմ միայնավագանուորոշմամբ:

 

 

 


ՔԱՂԱՔԱՊԵՏ                       
ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ


Նախագիծ կազմող ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
Կից փաստաթղթեր՝
Նախագծի քննարկման արձանագրությունը
 
Նիստ


ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ, Շիրակի մարզ, Անի համայնք, ք. Մարալիկ, Մադաթյան փ. 1
0242- 2-22-37
ani.shirak@mta.gov.am
Պաշտոնական էլ. փոստ` 50840903@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԱՆԻԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2090
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner