Ղեկավարվելով <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 18-րդ հոդվածի 1-ին մասի 7-րդ կետի դրույթներով.
Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի
ավագանին որոշում է.
1. Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի Անի համայնքի կամավոր խնդիրները, դրանց լուծմանն ուղղված սեփական լիազորությունները և դրանց իրականացման կարգը՝ համաձայն հավելվածի:
2.Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
ՀԱՎԵԼՎԱԾ
ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ
ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ
2018 ԹՎԱԿԱՆԻ 26–Ի N 5–Ա ՈՐՈՇՄԱՆ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՇԻՐԱԿԻՄԱՐԶԻԱՆԻՀԱՄԱՅՆՔԻԿԱՄԱՎՈՐԽՆԴԻՐՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑԼՈՒԾՄԱՆՆՈՒՂՂՎԱԾՍԵՓԱԿԱՆԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎԴՐԱՆՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
1. Սույնկարգով կարգավորվումենՀայաստանիՀանրապետությանՇիրակի մարզի Անի համայնքի (այսուհետև` համայնքի) կամավոր խնդիրների ևդրանց լուծման նպատակով համայնքի տեղականինքնակառավարման մարմինների սեփական լիազորություններիևիրականացմանհետկապվածհարաբերությունները:
2. Համայնքիկամավոր խնդիրներն են՝
1) համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչությանսոցիալականօգնությանտրամադրման կազմակերպումը.
2) պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձի մասնակի հատկացումը.
3) համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեության աջակցումը.
4)զոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքներիսոցիալականպայմաններիբարելավման աջակցումը.
6)միջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:
3. Համայնքիկամավոր խնդիրների լուծմաննպատակովհամայնքիտեղականինքնակառավարմանմարմիններըիրականացնում են հետևյալ սեփականլիազորությունները՝
1)միջոցներ են ձեռնարկումզոհված զինծառայողների, զինծառայողների, պատերազմիվետերանների, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանուղղությամբ.
2)աջակցությունենցուցաբերում միայն պետականբարձրագույն և (կամ) միջնակարգմասնագիտականուսումնականհաստատություններում, ոչ պետական ուսումնականհաստատություններում (պետական հավատարմագրում ունեցող մասնագիտությունների գծով) սովորող համայնքի սոցիալապես անապահովընտանիքներիուսանողներիուսմանվարձիվճարմանկազմակերպմանը.
3) նպաստում են համայնքիհանրակրթականդպրոցներիգործունեությանկազմակերպմանը.
4)տեղականինքնակառավարմանարդյունավետությունըբարձրացնելունպատակովկամհանրայինշահերիցելնելովմիջհամայնքայինմիավորումներիստեղծումը, ինչպեսնաևհամայնքներիհիմնադրածմիություններինանդամակցությունը:
4. Համայնքի կամավոր խնդիրների և դրանց լուծման համար սեփական լիազորություններիիրականացմանհամար համայնքի բյուջեով նախատեսվածֆինանսականմիջոցներըչենկարողգերազանցել համայնքիընթացիկ տարվա բյուջեովնախատեսվածսեփական եկամուտների 2%-ը:
5. Կամավորխնդիրների լուծման համար ֆինանսականմիջոցներիհատկացումըիրականացնումէհամայնքիղեկավարը՝համայնքիբյուջեովնախատեսվածհատկացումներինհամապատասխան և միայնդրանցհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցներիհատկացմանչափերիմասինավագանու որոշումների և (կամ) համաձայնության առկայությանդեպքերում:
6.Այնդեպքում, երբհամայնքիղեկավարիկողմից կամավոր խնդիրների լուծմանհամարչիպահանջվումֆինանսական և գույքային միջոցներիհատկացում՝ համայնքիղեկավարըդրանքիրականացնումէինքնուրույնևսեփականպատասխանատվությամբ:
7. Կամավոր խնդիրների լուծմանիրականացմանառաջարկությունկարողեննախաձեռնել համայնքիղեկավարը, համայնքիավագանուանդամները, բնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտներ:
8. Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում էհամայնքիղեկավարըկամհամայնքիավագանուանդամը, նախաձեռնողըհամայնքիավագանուքննարկմաննէներկայացնումխնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալառաջարկությունը` նշելովդրա նպատակը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
9.Այնդեպքում, երբկամավոր խնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնում ենբնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտները, ապա վերջիններիս կողմից լիազորված ներկայացուցիչը (այսուհետ՝ նախաձեռնող) համայնքիղեկավարինէներկայացնումկամավոր խնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալդիմում` նշելովդրա նպատակը և անհրաժեշտությանհիմնավորումը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
10. Համայնքիղեկավարըդիմումըևսույնկարգի 9-րդկետումնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերնստանալուցհետո`
1) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամաձայնվելուդեպքում` մեկամսյաժամկետումճշտումէդրանցարժանահավատությունը, հաշվարկումկամավոր խնդրիիրականացմանհամար գումարիմեծությունըևիրկարծիքը, ինչպեսնաևկամավոր խնդրիիրականացման վերաբերյալնախաձեռնողի ներկայացրածփաստաթղթերըևավագանուորոշմաննախագիծըներկայացնումէհամայնքիավագանուքննարկմանը և այդ մասին տեղեկացնում է նախաձեռնողին.
2) կամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելուդեպքումնախաձեռնողին` գրավորտեղեկացնումէայդմասին՝նշելովչհամաձայնելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
11. Եթեկամավոր խնդրի լուծման իրականացմաննախաձեռնողը սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերըներկայացնելուցհետոմեկամսյաժամկետումհամայնքիղեկավարիցչիստանումկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելումասինգրավորպատասխանկամիրփաստաթղթերըհամայնքիավագանունուղարկելուվերաբերյալգրությունկամեթենախաձեռնողըհամաձայնչէկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելումասինհիմնավորումներին, ապա 20-օրյաժամկետումհամայնքիղեկավարիններկայացվածդիմումիկրկնօրինակը` սույնկարգի 9-րդկետումնշվածփաստաթղթերիհետմիասին, իսկկամավոր խնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելուվերաբերյալգրավորպատասխանիառկայությանդեպքում` այդպատասխանիվերաբերյալիրառարկությունները կարող է ավագանունուղղվածդիմումըներկայացնել համայնքապետարանի աշխատակազմ, որը պարտադիր քննարկվումէավագանուառաջիկանիստում:
12. Համայնքիավագանինսույնկարգովնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերըստանալուց, ինչպեսնաևիրնախաձեռնությամբկամավոր խնդրիլուծմանհարցը քննարկում է միայն սույն կարգի 13-րդ կետում նշված սոցիալականօգնությանտրամադրմանհանձնաժողովիեզրակացությանդեպքումևքննարկելուցհետոընդունումէորոշումկամավոր խնդրիլուծմանիրականացմանհամաձայնությունտալուկամ մերժելուվերաբերյալ:
Համայնքիավագանուորոշմանմեջնշվումեն` կամավոր խնդրիիրականացմանհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումը, իսկկամավոր խնդրիլուծմանիրականացումըմերժելուդեպքումմերժելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
13.Համայնքի ավագանին զոհված զինծառայողների, զինծառայողներիընտանիքներիսոցիալականպաշտպանվածությանբարելավման, պատերազմիվետերաններիսոցիալականխնդիրներիլուծման, հաշմանդամների, կերակրողինկորցրածընտանիքների, սոցիալապեսանապահովայլխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանվերաբերյալդիմումներըքննարկելունպատակով՝ իրորոշմամբ,հասարակականհիմունքներով,կազմումէմշտականգործողհանձնաժողով, որիկազմումընդգրկվումեն՝համայնքի ավագանուանդամներ, հասարակականկազմակերպություններիևմիավորումներիներկայացուցիչներ, աշխատակազմիևհամայնքայինկազմակերպություններիմասնագետներ, ինչպեսնաևհամայնքիբնակիչներևայլշահագրգիռանձինք, եթենրանքայդմասիննախապեստվելենիրենցհամաձայնությունը:
14.Համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչիհուղարկավորությանկազմակերպմանհամարօգնությանտրամադրման համար համայնքի ղեկավարը կարող է իր որոշմամբ նրա ընտանիքին հատկացնել մինչև մեկ հարյուր հազար դրամի սոցիալական օգնությունևայդմասինհաղորդումէներկայացնումավագանուառաջիկանիստում, որըավագանուկողմիցընդունվումէորպեսիգիտություն:
15. Համայնքիայլկամավորխնդիրների լուծման իրականացմանհամարհամայնքի ավագանին կարողէկազմելմշտականկամժամանակավորհանձնաժողովներ:
16.Սոցիալականօգնությանտրամադրմանվերաբերյալդիմումները մշտականգործողհանձնաժողովիկողմից քննարկելուց հետո, տալիս է կամավորխնդրիլուծմանիրականացման համար եզրակացություն, նշելովանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիհատկացմանչափըևանհրաժեշտությունը:
17. Սոցիալականօգնությանտրամադրման վերաբերյալ կամավորխնդիրներիլուծմանչափորոշիչներնեն՝
1)համայնքի բնակիչ հանդիսանալը.
2) սոցիալապեսանապահովընտանիքհանդիսանալուվերաբերյալ սոցիալականօգնությանտրամադրմանմշտականգործողհանձնաժողովիդրականեզրակացությունը.
3) համայնքի բնակիչ հանդիսանալը. սոցիալապեսանապահովընտանիքիկողմիցհամայնքիբյուջեինկատմամբհարկայինպարտականություններիբարեխիղճկատարումըևսոցիալականօգնությանտրամադրմանդիմումիներկայացմանժամանակ տեղական հարկերի, տուրքերի, վարձավճարների պարտք չունենալը.
4) համայնքիղեկավարի, ավագանու անդամի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցհետհամատեղտնտեսությունչվարելը:
18. Սոցիալապես անապահովընտանիքներինհատկացվողմեկանգամյասոցիալականօգնությանառավելագույնչափըսահմանվումէհիսունհազարդրամ: Նույնընտանիքինտարվաընթացքումսոցիալականօգնությանկարողէհատկացվելառավելագույնը 2 անգամ, որիչափըչիկարողգերազանցել սոցիալականօգնությանառավելագույնչափի 1,5 պատիկիչափը: Արգելվումէսոցիալականօգնությանհատկացումըհամայնքիղեկավարի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցևնրանց ընտանիքիանդամներին:
19. Տարերային աղետների, դժբախտ դեպքերի կամ այլ պատճառներով ծանր կացության մեջ հայտնված ընտանիքներին վճարվող օգնության չափը սահմանել մինչև հիսուն հազար դրամ:
20.Համայնքիավագանուկողմիցսույնկարգովչկարգավորվածկամավորխնդիրների լուծումների իրականացումը սահմանվում եմ միայնավագանուորոշմամբ: