Այսօր: Երկուշաբթի, 20 Մայիսի 2024թ.
Անիի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 190
ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ ԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔ
Ավագանու որոշման նախագծեր N 10-Ն
 
Դիտել Ավագանու որոշումները

Զեկ. ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

ՆԱԽԱԳԻԾ
Անի ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

2018 թվականի N_
ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻՆ ԿԻՑ ԽՈՐՀՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Տեղականինքնակառավարմանմասին» ՀՀօրենքի 18-րդհոդվածի 1-ին մասի 34-րդկետիև 84-րդ հոդվածի 1-ինմասի պահանջներով և հիմք ընդունելով «Տեղականինքնակառավարմանմասին» ՀՀօրենքի   35-րդ հոդվածի 1-ին մասը՝

 

 

1.  Հաստատել «Համայնքիղեկավարինկիցխորհրդակցականմարմիններիձևավորմանևգործունեությանկարգը»՝համաձայնհավելվածի:

 

2. Սույնորոշումնուժիմեջէմտնումպաշտոնականհրապարակմանօրվանհաջորդողտասներորդ  օրը:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ՇԻՐԱԿԻՄԱՐԶԻԱՆԻՀԱՄԱՅՆՔԻ

 

ԱՎԱԳԱՆՈՒ  2018  ԹՎԱԿԱՆԻ

 

ՀՈՒՆՎԱՐԻ   26-Ի   ԹԻՎ 10–Ն  ՈՐՈՇՄԱՆ

 

 

 

ԿԱՐԳ

 

 

 

ՀԱՄԱՅՆՔԻ  ՂԵԿԱՎԱՐԻՆԿԻՑԽՈՐՀՐԴԱԿՑԱԿԱՆՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆԵՎԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ

 

 

 

I.ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

 

 

1.      Սույն կարգով  սահմանվումեն  են համայնքի ղեկավարին կից, համայնքի տարածքում հասարակական կարգով գործող խորհրդակցական մարմինների (այսուհետ՝ ԽՄ-ների) ձևավորման, դրանց  գործունեության ևայդմարմիններինանդամակցելու  հետ կապված հարաբերությունները ևհիմնականպահանջները:

 

2.      Սույն կարգի նպատակն է՝ ձևավորել համայնքի ղեկավարին կից, համայնքի տարածքում հասարակական կարգով գործող խորհրդակցական մարմինների ձևավորման և գործունեության հստակ, արդյունավետ մեխանիզմներ՝ ապահովելով փոխադարձ կապն ու համագործակցությունը, մի կողմից, համայնքի բնակչության, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների և, մյուս կողմից, համայնքում քաղաքականություն մշակող և որոշում ընդունող տեղական ինքնակառավարման մարմինների (ՏԻՄ-երի) միջև:

 

3.      Սույն կարգի խնդիրներն են.

 

1)      հստակեցնել ԽՄ-ների գործունեության նպատակները, խնդիրները և  գործառույթները.

 

2)      սահմանել ԽՄ-ների քանակն ու անվանումները.

 

3)      սահմանել ԽՄ-ների ձևավորման, անդամների ընտրության մոտեցումները և գործունեության կարգը.

 

4)      հստակեցնել ԽՄ-ների գործունեությանն առնչվող կողմերի դերերը և գործառույթները.

 

5)      սահմանել այլ մարմինների հետ ԽՄ-ների հարաբերությունները.

 

6)      սահմանել ԽՄ-ների գործունեության դադարեցման, սույն կարգում փոփոխությունների և (կամ) լրացումների կատարման մոտեցումները:

 

 

 

II. ԽՄ-ՆԵՐԸ, ՆՐԱՆՑ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ, ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ

 

 

 

4.      ԽՄ-ները համայնքի ղեկավարին կից, հասարակական կարգով  գործող մարմիններ են, որոնց միջոցով ապահովվում է համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությունը համայնքի կառավարմանն ու զարգացմանը: ԽՄ-ները, որպես համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների միավորված խումբ, կարող են խորհրդատվություն, եզրակացություններ և առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի ղեկավարին՝ այդպիսով ակտիվ մասնակցություն ունենալով համայնքում քաղաքականությունների մշակման, որոշումների ընդունման և դրանց իրականացման արդյունքների մոնիթորինգի և գնահատման գործընթացներին:

 

5.      ԽՄ-ների նպատակն է՝ նպաստել համայնքում տեղական ինքնակառավարման արդյունավետության բարձրացմանը և հասցեականությանը՝ ապահովելով համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությունը տեղական ինքնակառավարմանը:

 

6.      ԽՄ-ների խնդիրներն են.

 

1)      խորհրդատվություն տրամադրել համայնքի ղեկավարին համայնքի զարգացման ուղղությունների վերաբերյալ.

 

2)      ապահովել տեղական ինքնակառավարմանը համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությունն ու նրանց ձայնի հասանելիությունը ՏԻՄ-երին.

 

3)      իրականացնել հանրային մշտադիտարկում (մոնիթորինգ) ՏԻՄ-երի գործունեության նկատմամբ:

 

7.      ԽՄ-ների գործառույթներն են.

 

1)      ապահովել համայնքիբնակիչների իրազեկությունը ՏԻՄ-երի գործունեության վերաբերյալ.

 

2)      աջակցել և մասնակցել համայնքի զարգացման հնգամյա ծրագրի, բյուջեի և այլ ծրագրային փաստաթղթերի մշակման, քննարկման, իրականացման և վերահսկման, մոնիթորինգի, աուդիտի և գնահատման աշխատանքներին.

 

3)      եզրակացություններ և առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի ղեկավարին  համայնքին առնչվող կարևորագույն  նախաձեռնությունների և նախագծերի վերաբերյալ.

 

4)      վերհանել տվյալ ոլորտում հանրային կարևորություն և հնչեղություն ունեցող խնդիրները և դրանց վերաբերյալ  առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի ղեկավարին.

 

5)      ուսումնասիրել և քննարկել համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների կողմից բարձրացված հարցերը և դրանց վերաբերյալ եզրակացություններ և առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի ղեկավարին.

 

6)      իրականացնել հանրային մշտադիտարկում (մոնիթորինգ) ՏԻՄ-երի գործունեության  նկատմամբ.

 

7)      ապահովել հարթակ, մի կողմից, համայնքի ղեկավարի, աշխատակազմի, համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների համար և, մյուս կողմից, համայնքի բնակիչների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչների միջև կապի և երկխոսության համար.

 

8)      աջակցել համայնքում կոնֆլիկտների կանխարգելմանը, ծագած կոնֆլիկտների լուծմանը, նպաստել համայնքում առկա հակամարտությունների մեղմմանը.

 

9)      հետևել ԽՄ-ների կողմից ընդունված որոշումների հետագա կատարման ընթացքին.

 

10)  համագործակցելհամայնքայինաշխատանքայինխմբերիևայլմարմիններիհետ.

 

11)  առաջադրել «Համայնքի ակտիվ բնակիչ» խրախուսական մրցանակի թեկնածու:

 

 

 

III. ԽՄ-ՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԸ ԵՎ ԱՆՎԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

 

 

8.      Համայնքի ղեկավարին կից ձևավորվում և գործում են թվով երեք ԽՄ-ներ:Դրանք են.

 

1)      համայնքի զարգացման հնգամյածրագրի և տարեկան բյուջեի կառավարման ԽՄ.

 

2)      քաղաքաշինության, հողօգտագործման, տնտեսական ենթակառուցվածքների, կոմունալ տնտեսության, շրջակա միջավայրի պաշտպանության և տրանսպորտի հարցերի ԽՄ.

 

3)      կրթության, մշակույթի, երիտասարդության հետ տարվող աշխատանքների, առողջապահության, սպորտի, սոցիալական (այդ թվում՝ երեխաների պաշտպանության) հարցերի ԽՄ:

 

 

 

IV. ԽՄ-ՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ, ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ, ԱՆԴԱՄՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ, ՆՐԱՆՑ ԹԵԿՆԱԾՈՒՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱԴՐՈՒՄԸ, ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸԵՎ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ

 

                          

 

9.      ԽՄ-ների ձևավորումը իրականացվում է հետևյալ կարգով.

 

1)      ԽՄ-ներըկարողենունենալմինչև 25  անդամ.

 

2)      ԽՄ-ներըձևավորվածենհամարվում, եթետվյալԽՄ-իկազմումընդգրկվածէ  առնվազնհինգանդամ.

 

3)      ԽՄ-ներնունեննախագահևքարտուղար: ՆախագահըևքարտուղարըԽՄ-ներիանդամչեն:

 

10.  ԽՄ-ների կազմում, իրենց համաձայնությամբ, կարող են ներգրավվել.

 

1)      համայնքի ավագանու մեկիցերեքանդամ.

 

2)      աշխատակազմի կամ համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների մասնագետներ.

 

3)      քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների ևխմբերիներկայացուցիչներ.

 

4)      մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ևխմբերիներկայացուցիչներ.

 

5)      պետական կառավարման մարմինների` համայնքի տարածքում գործող տարածքային ծառայությունների ներկայացուցիչներ.

 

6)      համայնքում գործող բազմաբնակարան բնակելի շենքերի կառավարման մարմինների (համատիրությունների, հավատարմագրային կամ լիազորագրային կառավարման մարմինների, կոոպերատիվների և այլնի) և (կամ) համայնքի թաղամասերի ևբնակավայրերիներկայացուցիչներ.

 

7)      փորձագետներ.

 

8)      համայնքի ակտիվ բնակիչներ.

 

9)      այլ շահագրգիռ անձիք:

 

11.  Յուրաքանչյուր կազմակերպությունից կամ խմբերից կարող է ներգրավվել մեկ անդամ:

 

12.  ԽՄ-ները ձևավորվում են սույն կարգն ընդունելու վերաբերյալ ավագանու որոշումն ուժի մեջ մտնելու օրվանից հետո երկուամսվա ընթացքում:

 

13.  ԽՄ-ները գործում են մինչև համայնքի ղեկավարի պաշտոնավարման ժամկետի ավարտը:

 

14.  Նորընտիր համայնքի ղեկավարիլիազորությունները ստանձնելուց հետո երկուամսվա ընթացքում ձևավորվում եննոր կազմով ԽՄ-ներ:

 

15.  ԽՄ-ների անդամ չեն կարող լինել.

 

1)      դատական կարգով անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ ճանաչված անձինք.

 

2)      հանցագործության համար դատապարտված անձինք, ովքերիրենցպատիժըկրումենքրեակատարողականհիմնարկներում.

 

3)      զինված ուժերի ժամկետային զինծառայողները:

 

16.  ԽՄ-ների անդամների թեկնածուներիներկայացումըևհաստատումըկատարվում է հետևյալ կարգով.

 

1)      ԽՄ-ների անդամների թեկնածուներին, համայնքիղեկավարիհամապատասխանառաջարկությաններկայացմամբ, հաստատումէ համայնքի ավագանին՝ համապատասխան որոշմամբ.

 

2)      ԽՄ-ների անդամները տվյալԽՄ-իկազմումընդգրկվումենմինչև համայնքի ղեկավարի պաշտոնավարման ժամկետի ավարտը.

 

3)      համայնքի նորընտիր  ղեկավարիլիազորություններըստանձնելուցհետոնոր կազմով ԽՄ-ներ ձևավորելիս՝ԽՄ-ներինախկինանդամներնիրենցհամաձայնությամբկարող եննորիցներկայացվելևընդգրկվելԽՄ-ներիկազմում:

 

17.  ԽՄ-ների անդամների թեկնածուների առաջադրումը  կատարվում է հետևյալ կարգով.

 

1)      համայնքի ավագանու անդամի թեկնածուին առաջադրում է համայնքի ավագանին՝ իր որոշմամբ (թեկնածուիհամաձայնությամբ).

 

2)      աշխատակազմի և (կամ) համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների մասնագետի թեկնածուին առաջադրում է համայնքի ղեկավարը (թեկնածուիհամաձայնությամբ).

 

3)      ԽՄ-ների մյուս անդամների թեկնածուներին առաջադրում է ԽՄ-ների անդամների ընտրության նպատակով համայնքի ղեկավարի կողմից ձևավորված հանձնաժողովը՝ դիմում ներկայացրած անձանց կազմից:

 

18.  ԽՄ-ների անդամների (բացառությամբ համայնքի ավագանու անդամի և աշխատակազմի և (կամ) համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների մասնագետի) թեկնածուների ընտրությունը կատարվում է հրապարակային հայտարարության հիման վրա դիմումներ ներկայացրած անձանց կազմից: Հայտարարությունը տրվում է սույն կարգն ընդունելու վերաբերյալ ավագանու որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո 15 օրվա ընթացքում: Հայտարարությունը փակցվում է ՏԻՄ-երի նստավայրում, ինչպես նաև այն վայրերում, որոնք հասանելի են համայնքի յուրաքանչյուր մասի բնակչի համար՝ առնվազն մեկ տեղ յուրաքանչյուր երեք հարյուր բնակչի համար: Համայնքի պաշտոնական ինտերնետային (համացանցային) կայքի առկայության դեպքում հայտարարությունը պարտադիր կերպով տեղադրվում է այդ կայքում, ինչպես նաև կարող է տարածվել տեղական զանգվածային լրատվության միջոցներով, տեղական հեռուստատեսությամբ և ժամանակակից հեռահաղորդակցության այլ միջոցներով (հեռախոսազանգերով, կարճ (SMS) հաղորդագրություններով և այլն): Հայտարարության մեջ նշվում է, թե որ ԽՄ-ներին անդամակցելու համար է կատարվում հրավերը, ովքեր, ինչպես և ինչ ժամկետներում կարող են դիմել: Դիմումի ձևը սահմանված է հավելված 1-ում:

 

19.  ԽՄ-ների անդամների (բացառությամբ համայնքի ավագանու անդամի և աշխատակազմի և (կամ) համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների մասնագետի) թեկնածուների ընտրության նպատակով հանձնաժողովի կողմից անց է կացվում հարցազրույց: Հանձնաժողովը նախագահում է համայնքի ղեկավարը: Հանձնաժողովի կազմում կարող են ներգրավվել աշխատակազմի, համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների, քաղաքացիական հասարակության և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Հանձնաժողովը կարող է ունենալ երեք անդամ՝ ներառյալ նախագահը:

 

20.  ԽՄ-ների անդամների (բացառությամբ համայնքի ավագանու անդամի և աշխատակազմի և (կամ) համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների մասնագետի) թեկնածուների ընտրության ժամանակ կարող են հաշվի առնվել հետևյալ չափանիշները.

 

1)      թեկնածուի կրթական ցենզը.

 

2)      համայնքի բնակչության տարբեր խմբեր ներկայացնող անձանց (կանայք, երիտասարդներ, խոցելի խմբեր, քաղաքացիական հասարակության, մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ և այլն) ներկայացուցչության ապահովումը.

 

3)      հասարակական կարգով աշխատանքներ կատարելու նախկին փորձը.

 

4)      համայնքի կազմում ընդգրկված բնակավայրերի ներկայացուցչության ապահովումը.

 

5)      հարցազրույցի արդյունքները:

 

21.  Դիմում ներկայացրած այն անձինք, ովքեր չեն ընդգրկվել ԽՄ-ներից որևիցեմեկի կազմում, գրանցվում են դիմում ներկայացրած անձանց ռեզերվում:

 

22.  ԽՄ-ների անդամների գործունեությունը այն իրականացնելու ընթացքում հնարավոր է դադարեցվի:

 

23.  ԽՄ-ի անդամի գործունեությունը դադարեցվում է, համայնքի ղեկավարիառաջարկությաններկայացմամբ, համայնքիավագանուորոշմամբ, եթե ԽՄ-ի անդամը.

 

1)      դիմում է ներկայացրել տվյալ ԽՄ-ի կազմից դուրս գալու վերաբերյալ.

 

2)      դատական կարգով ճանաչվել է անգործունակ կամ սահամանփակ գործունակ. 

 

3)      առկա է նրա նկատմամբ դատարանի օրինական ուժի մեջ մտած մեղադրական դատավճիռ և նա իր պատիժը կրում է քրեակատարողական հիմնարկում.

 

4)      զորակոչվել է ժամկետային զինծառայության.

 

5)      երեք անգամ անընդմեջ, անհարգելի պատճառով չի մասնակցել ԽՄ-ի նիստերի աշխատանքին.

 

6)      մահացել է:

 

24.  Եթե ԽՄ-ի անդամի գործունեության դադարեցման հետևանքով տվյալ ԽՄ-ի անդամների թիվը նվազել է հինգից, ապա ԽՄ-ինորանդամիթեկնածունառաջադրվումէդիմում ներկայացրած անձանց ռեզերվից կամ, եթե դա հնարավոր չէ, ապա 15 օրվա ընթացքում նոր տրված հայտարարության հիման վրա դիմում ներկայացրած անձանց կազմից:

 

25.  Համայնքի ղեկավարը  ավագանուառաջիկանիստին  առաջարկությունէներկայացնում  ԽՄ-ինորանդամիթեկնածությունըհաստատելուվերաբերյալ:

 

26.  Եթե տվյալ ԽՄ-ի անդամ հանդիսացող ավագանու ներկայացուցիչը կամ աշխատակազմի կամ համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների ներկայացուցիչը դադարեցնում է գործունեությունն իր պաշտոնում, նա կարող է շարունակել անդամակցել ԽՄ-ին:

 

27.  ԽՄ-ի նախագահը համայնքի ղեկավարն է: Համայնքի ղեկավարի բացակայության ժամանակ, ԽՄ-ների նախագահի գործառույթներն իրականացնում է համայնքի ղեկավարի տեղակալը:

 

28.  ԽՄ-ի քարտուղարը աշխատակազմի քարտուղարն է կամ նրա կողմից նշանակված աշխատակազմի ներկայացուցիչը:

 

 

 

V. ԽՄ-ՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

 

 

29.  ԽՄ-ների անդամներն իրենց գործունեությունն իրականացնում են անձամբ, հասարակական հիմունքներով:

 

30.  ԽՄ-ների գործունեության տեղեկատվական և մասնագիտական ապահովումը կազմակերպում է աշխատակազմի քարտուղարը՝ անհրաժեշտության դեպքում, աշխատակազմի բաժինների և համայնքային կազմակերպությունների համապատասխան մասնագետների ներգրավմամբ և մասնակցությամբ:

 

31.  Համայնքի ղեկավարը անհրաժեշտ պայմաններ է ստեղծում (նիստերի սենյակ, աշխատասենյակ, համակարգիչ, գրասենյակային պարագաներ և այլն) ԽՄ-ների` սույն կարգով նախատեսված գործունեության իրականացման և նիստերի կազմակերպման ու անցկացման համար, ինչպես նաև ԽՄ-ների գործունեությանը հաշմանդամների, սակավաշարժ խմբերի, կարդալու և լսելու դժվարություններ ունեցող անձանց մասնակցությունն ապահովելու համար:

 

32.  ԽՄ-ների նիստերը գումարվում են`

 

1)      առնվազն երեք ամիսը մեկ անգամ.

 

2)      անհրաժեշտության դեպքում, կարող են հրավիրվել արտահերթ նիստեր:

 

33.  Նիստերը հրավիրում և վարում է ԽՄ-ների նախագահը:

 

34.  ԽՄ-ի նիստի ամսաթիվը որոշում է ԽՄ-ի նախագահը:

 

35.  ԽՄ-ի առաջին նիստը գումարվում է տվյալ ԽՄ-ի կազմըհաստատելումասին համայնքի ավագանուորոշումն ուժիմեջմտնելուց հետո 20 օրվա ընթացքում:

 

36.  ԽՄ-ների նիստերը կազմակերպվում և անց են կացվում ՏԻՄ-երի նստավայրում կամ համայնքի ղեկավարի որոշմամբ մեկ այլ վայրում:

 

37.  ԽՄ-ի նիստի վայրը, ամսաթիվը և քննարկման ենթակա հարցերի օրակարգը հրապարակվում են նիստից առնվազն երկու աշխատանքային օր առաջ: Նշյալ տեղեկատվությունը փակցվում է ՏԻՄ-երի նստավայրում, ինչպես նաև այն վայրերում, որոնք հասանելի են համայնքի յուրաքանչյուր մասի բնակչի համար՝ առնվազն մեկ տեղ յուրաքանչյուր երեք հարյուր բնակչի համար:

 

38.  Համայնքի պաշտոնական համացանցային կայքի առկայության դեպքում, վերոնշյալ տեղեկատվությունը պարտադիր կերպով տեղադրվում է այդ կայքում, ինչպես նաև կարող է տարածվել տեղական զանգվածային լրատվության միջոցներով, տեղական հեռուստատեսությամբ և ժամանակակից հեռահաղորդակցության այլ միջոցներով (հեռախոսազանգերով, կարճ (SMS) հաղորդագրություններով և այլն):

 

39.  ԽՄ-ի նիստն իրավազոր է, եթե  նիստին ներկա են ԽՄ-ի անդամների թվի կեսից ավելին:

 

40.  Եթե կես ժամվա ընթացքում չի ապահովվում տվյալ նիստի իրավազորությունը, կամ նիստին չի ներկայանում ԽՄ-ի նախագահը և նիստը չի սկսվում, ապա նիստի չկայացման մասին կազմվում է արձանագրություն, որն ստորագրում են ԽՄ-ի` նիստին ներկայացած անդամները:

 

41.  ԽՄ-ի նիստը շարունակվում է մինչև օրակարգի սպառումը:

 

42.  ԽՄ-ների նիստերը դռնբաց են:  ԽՄ-ի նիստին կարող են հրավիրվել տվյալ նիստի օրակարգի նախագծում ընդգրկված հարցերին առնչվող անձիք, զանգվածային լրատվամիջոցների ներկայացուցիչներ:

 

43.  ԽՄ-ի անդամը ԽՄ-ի նախագահի կողմից կարող է հեռացվել ԽՄ-ի նիստից՝ նիստի աշխատանքները խոչընդոտելու դեպքում: 

 

44.  ԽՄ-ի նիստի օրակարգը սահմանվում և  իրականացվում է հետյալ կարգով.

 

1)      ԽՄ-ի նիստի օրակարգի նախագիծը կազմում է համայնքի ղեկավարը.

 

2)      ԽՄ-ի նիստի օրակարգի նախագիծը ձևավորվում է տվյալ ԽՄ-ի քարտուղարին նիստից առնվազն հինգ աշխատանքային օր առաջ ներկայացված գրավոր հարցերից: Հարցեր կարող են ներկայացնել նաև ԽՄ-ի բոլոր անդամները.

 

3)      ԽՄ-ի նիստի օրակարգի նախագիծը, քննարկվող հարցերի վերաբերյալ կից փաստաթղթերը ԽՄ-ի քարտուղարը ներկայացնում է ԽՄ-ի անդամներին նիստից առնվազն երկու աշխատանքային օր առաջ:

 

45.  ԽՄ-ի նիստի օրակարգի նախագծում նշվում են.

 

1)      նիստի անցկացման վայրը, ամսաթիվը և ժամը.

 

2)      քննարկման ենթակա հարցերը.

 

3)      քննարկվող յուրաքանչյուր հարցի զեկուցողի անունը և ազգանունը:

 

46.  ԽՄ-ի նիստն սկսվում է ԽՄ-ի նիստի օրակարգի հաստատումով՝ ԽՄ-ի նիստին ներկա անդամների ձայների մեծամասնությամբ:

 

47.  ԽՄ-ները կազմում և ընդունում են որոշումներ:

 

48.  ԽՄ-ների որոշումներն ընդունվում են ԽՄ-ների եզրակացությունների և (կամ) առաջարկությունների ձևով, որոնք ներկայացվում են համայնքի ղեկավարին:

 

49.  ԽՄ-ի որոշումը համայնքի ղեկավարի համար կրում են խորհրդատվական բնույթ: ԽՄ-ների որոշումների հիման վրա համայնքի ղեկավարը կարող է ընդունել համապատասխան որոշումներ:

 

50.  ԽՄ-ի որոշումն ընդունվում է տվյալ նիստին ներկա անդամների ձայների մեծամասնությամբ, իսկ հավասար ձայների առկայության դեպքում վճռորոշ է տվյալ    ԽՄ-ի՝ տարեց անդամի ձայնը:

 

51.  ԽՄ-ի յուրաքանչյուր անդամ ունի մեկ ձայնի իրավունք:

 

52.  ԽՄ-ի նախագահը  ունի խորհրդակցական ձայնի իրավունք:

 

53.  ԽՄ-ի որոշման մեջ նշվում են որոշման նախագծին կողմ, դեմ և ձեռնպահ քվեարկած ԽՄ-ի անդամների անունները և ազգանունները:

 

54.  ԽՄ-ի որոշումը ստորագրում են ԽՄ-ի նիստին ներկա անդամները:

 

55.  ԽՄ-ների նիստերի ընթացքում կազմվում են արձանագրություններ:.

 

56.  ԽՄ-ների նիստերն արձանագրվում են ԽՄ-ների քարտուղարի կողմից:

 

57.  Նիստի արձանագրությունը ներառում է.

 

1)      նիստի անցկացման վայրը և ամսաթիվը.

 

2)      նիստին մասնակցած ԽՄ-ի անդամների, հրավիրված անձանց անունները և ազգանունները.

 

3)      նիստի օրակարգը.

 

4)      քննարկված հարցերի, զեկուցումների և ելույթների հիմնական դրույթները.

 

5)      ընդունված որոշումները, դրանց ներկայացման և հրապարակման ձևերը.

 

6)      ընդունված որոշումներին դեմ քվեարկածների հատուկ կարծիքները(եթե այդպիսիք կան):

 

58.  Նիստի արձանագրությանը կցվում են տվյալ ԽՄ-ի քննարկմանը դրված նյութերը, ուսումնասիրությունները, լուսանկարները, տեսանյութերը և այլն:

 

59.  ԽՄ-ների նիստերի արձանագրությունները ստորագրում է ԽՄ-ների քարտուղարը: ԽՄ-ների նիստերի արձանագրությունները ենթակա են հրապարակման:

 

 

 

VI.  ԽՄ-ՆԵՐԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՅԼ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՀԵՏ

 

 

 

60.  ԽՄ-ները մշտական կապ են հաստատում և համագործակցում են տարածքում գործող այլ մարմինների՝ համայնքի ավագանու հանձնաժողովների, համայնքի աշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների, քաղաքացիական հասարակության, մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների և խմբերի ներկայացուցիչների  և շահագրգիռ  այլ անձանց հետ:

 

61.  ԽՄ-ները ուղղակի կապ են հաստատում համայնքային աշխատանքային խմբերի (այսուհետ՝ ՀԱԽ-եր) հետ, որոնք կարող են ձևավորվել ըստ համայնքի ղեկավարի՝ օրենքով սահմանված գործունեության բնագավառների (ոլորտների) կամ դրանց խմբերի, ըստ համայնքի կազմում ընդգրկված բնակավայրերի կամ ըստ համայնքի առանձին թաղամասերի: ԽՄ-ների անդամները  կարող են նախաձեռնել նման ՀԱԽ-երի ձևավորումը: ՀԱԽ-երի ձևավորումը համայնքի բնակիչների կողմից նախաձեռնվելու դեպքում նրանք կարող են այդ մասին տեղեկացնել այն ԽՄ-ին, որի գործունեության ոլորտին առնչվում են տվյալ ՀԱԽ-ի ձևավորման նպատակները: ՀԱԽ-ի անդամների կազմը համաձայնեցվում է համայնքի ղեկավարի և համապատասխան ԽՄ-ի հետ: ՀԱԽ-երն իրենց կողմից կատարված աշխատանքների արդյունքները համայնքի ղեկավարին ներկայացնելուց բացի, ներկայացնում են նաև այն ԽՄ-ին, որին առնչվում են այդ արդյունքները: ԽՄ-ները մեթոդական օգնություն, խորհրդատվություն և տեխնիկական աջակցություն են տրամադրում ՀԱԽ-երին՝ նրանց աշխատանքները նպատակային և արդյունավետ իրականացնելու համար: 

 

 

 

VII.  ԽՄ-ՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐԵՑՈՒՄԸ

 

 

 

62.  Համայնքում գործող ԽՄ-ների գործունեությունը դադարեցվում է.

 

1)      երբ լրացել է համայնքի ղեկավարի պաշտոնավարման ժամկետը.

 

2)      երբ սույն կարգում փոփոխությունների և (կամ) լրացումների արդյունքում փոխվել են ԽՄ-ների քանակները և (կամ) անվանումները:

 

 

 

VIII.  ԽՄ-ՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌՆՉՎՈՂ ԿՈՂՄԵՐԻ ՄԻՋԵՎԴԵՐԵՐԻ ԵՎԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԻ ԲԱՇԽՈՒՄԸ

 

 

 

63.  ԽՄ-ների գործունեությանն առնչվող՝ համայնքի ավագանու գործառույթներն են.

 

1)      համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, հաստատում է սույն կարգը.

 

2)      համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, փոփոխություններ և (կամ) լրացումներ է կատարում սույն կարգի մեջ կամ դադարեցնում է սույն կարգի գործողությունը.

 

3)      համայնքիղեկավարիառաջարկությաններկայացմամբ, հաստատումէԽՄ-ներիանդամներին.

 

4)      համայնքիղեկավարիառաջարկությաններկայացմամբ, դադարեցնումէԽՄ-ներիանդամներիգործունեությունը.

 

5)      համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, ծանոթանումէԽՄ-ների ուսումնասիրությունների, եզրակացությունների և առաջարկությունների հետ.

 

6)      համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, ԽՄ-ների եզրակացությունների և առաջարկությունների  հիման վրա ընդունումէհամապատասխան  որոշումներ.

 

7)      կարող է համայնքի ղեկավարից պահանջել տեղեկանքներ համայնքի տարածքում գործող ԽՄ-ների գործունեության վերաբերյալ:

 

64.  ԽՄ-ներ գործունեությանն առնչվող՝ համայնքի ղեկավարի գործառույթներն են.

 

1)      առաջարկություն է ներկայացնում համայնքի ավագանուն` համայնքի ղեկավարին կից խորհրդակցական մարմինների ձևավորման և գործունեության կարգը հաստատելու վերաբերյալ.

 

2)      առաջարկություն է ներկայացնում համայնքի ավագանուն՝ փոփոխություններ և (կամ) լրացումներ կատարելու սույն կարգում կամ դադարեցնելու  դրա գործողությունը.

 

3)      ձևավորում է ԽՄ-ների անդամների ընտրության հանձնաժողով.

 

4)      առաջարկությունէներկայացնումհամայնքիավագանունԽՄ-ներիկազմըհաստատելուվերաբերյալ.

 

5)      առաջարկությունէներկայացնումհամայնքիավագանունԽՄ-ներիանդամներիգործունեությունըդադարեցնելուվերաբերյալ.

 

6)      կազմակերպում, ղեկավարում և նախագահում է ԽՄ-ների գործունեությունը.

 

7)      անհրաժեշտ պայմաններ է ստեղծում ԽՄ-ների` սույն կարգով նախատեսված գործունեության իրականացման, նիստերի կազմակերպման ու անցկացման համար.

 

8)      հրավիրում և վարում է ԽՄ-ների նիստերը.

 

9)      որոշում է ԽՄ-ների նիստերին հրավիրվող անձանց կազմը.

 

10)  ձևավորումէ  ԽՄ-ներինիստերիօրակարգերինախագծերը.

 

11)  ծանոթանում է ԽՄ-ների ուսումնասիրություններին, եզրակացություններին և առաջարկություններին.

 

12)  ԽՄ-ների եզրակացությունների և առաջարկությունների հիման վրա նախաձեռնում է անհրաժեշտ գործողություններ, ընդունում է որոշումներ կամ առաջարկություններ է ներկայացնում համայնքի ավագանուն համապատասխան որոշումներ ընդունելու համար.

 

13)  նախաձեռնում է ՀԱԽ-երի ձևավորումը.

 

14)  համաձայնությունէտալիսհամայնքի տարածքում ձևավորվող ՀԱԽ-երի կազմիվերաբերյալ:

 

65.  Համայնքի ղեկավարի բացակայության ժամանակ՝ համայնքի ղեկավարին, որպես ԽՄ-ի նախագահի՝ փոխարինում է համայնքի ղեկավարի տեղակալը:

 

66.  ԽՄ-ների գործունեությանն առնչվող՝ աշխատակազմի քարտուղարի գործառույթներն են.

 

1)      կազմակերպում է ԽՄ-ներիգործունեության տեղեկատվական և մասնագիտական ապահովումը, աջակցում է ԽՄ-ների գործունեությանը, նիստերիկազմակերպմանըևանցկացմանը.

 

2)      իրականացնում է ԽՄ-ի քարտուղարի գործառույթները անձամբ կամ նշանակում է ԽՄ-ի քարտուղարին:

 

67.  ԽՄ-ի քարտուղարի գործառույթներն են.

 

1)      հարցեր է ընդունում ԽՄ-ների անդամներից ԽՄ-ների նիստերի օրակարգերի նախագծերում ընդգրկելու համար.

 

2)      ապահովում է ԽՄ-ների կազմակերպչա-տեխնիկական աշխատանքների իրականացումը.

 

3)      ապահովում է ԽՄ-ների անդամների և նիստերին հրավիրված անձանց իրազեկումը նիստերի անցկացման օրվա, ժամի, վայրի և քննարկվող հարցերի մասին.

 

4)      վարում է ԽՄ-ների գործավարությունը.

 

5)      կազմում և ստորագրում է ԽՄ-ների նիստերի արձանագրությունները.

 

6)      ապահովում է ԽՄ-ների գործունեության, ընդունված որոշումների հրապարակայնությունը:

 

68.  ԽՄ-ների անդամների գործառույթներն են.

 

1)      մասնակցում են ԽՄ-ների նիստերին.

 

2)      հարցեր են ներկայացնում ԽՄ-ների նիստերի օրակարգերի նախագծերում ընդգրկելու համար.

 

3)      ներկայացնում են բանավոր կամ գրավոր կարծիք ԽՄ-ների նիստերի ընթացքում քննարկվող հարցերի վերաբերյալ.

 

4)      մասնակցում են ԽՄ-ների որոշումների ընդունման  քվեարկությանը.

 

5)      ստորագրումենԽՄ-ներիորոշումները.

 

6)      ծանոթանում են ԽՄ-ների նիստերի արձանագրություններին.

 

7)      կատարում են ԽՄ-ների որոշումներից բխող կամ ԽՄ-ների նախագահի կողմից տրված հանձնարարականներ.

 

8)      նախաձեռնում են ՀԱԽ-երի ձևավորումը:

 

 

 

IX.ՍՈՒՅՆ ԿԱՐԳՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ (ԿԱՄ) ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄԸ, ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐԵՑՈՒՄԸ

 

 

 

69.  Սույն կարգը վերանայվում է համայնքի ղեկավարի նախաձեռնությամբ:  Համայնքի ղեկավարը կարող է առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի ավագանուն՝ փոփոխություններ և (կամ) լրացումներ կատարելու սույն կարգում կամ դադարեցնելու դրա գործողությունը:

 

70.  Սույն կարգի մեջ փոփոխությունների և (կամ) լրացումների կատարումը, գործողության դադարեցումը, համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, իրավասու է կատարել միայն համայնքի ավագանին՝ իր համապատասխան որոշմամբ:

 

 

 

 

 

 

 


ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐ                       
ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ


Նախագիծ կազմող ԱՐՏԱԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
Կից փաստաթղթեր՝
Նախագծի քննարկման արձանագրությունը
 
Նիստ


ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ, Շիրակի մարզ, Անի համայնք, ք. Մարալիկ, Մադաթյան փ. 1
0242- 2-22-37
ani.shirak@mta.gov.am
Պաշտոնական էլ. փոստ` 50840903@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԱՆԻԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2090
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner